Känner mig bättre

Har känt mig bättre från "stress-ångesten" jag har dragits med dom senaste 2 månaderna.
Senaste dagarna har jag inte upplevt stressen lika mycket, vilket känns skönt.
Jag tänker ju inte på det när det inte finns, men när känslan kommer är det jobbigt.
Ibland blir jag yrslig, ungefär som att stå på mittlinjen på en motorväg och samtidigt känna sig berusad medans bilarna med påslagna heljus svischar precis bredvid en i 120/kmh. Obehagligt, och man vill bara slå sig fri och dra, som ni förstår.

Hade tänkt gå på hockeyn idag, men vill inte utsätta mig för att för stora påfrestningar direkt nu, utan väntar nog att kliva ner tills jag flyttar i alla fall, även om jag har svårt hockeyabstinens!
Det är förresten prick 1 vecka kvar nu tills jag flyttar, ale ale!
För första gången på flera veckor har jag lust att fota, otroligt skönt. Så det tänker jag försöka göra idag. Plus packa såklart. Får jag några bra bilder slänger jag upp dom här!

Lite synth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0