Nya grejer till lägenheten

Jag håller på att planerar mina inköp till nya lägenheten. De saker jag prioritetar är sängram, vardagsrumsbord och en möbel att ställa tvn på. Säng måste jag ha en med stopp längst ner, jag snurrar runt och har mig när jag sover så är sängen öppen nedtill så åker den tunna bäddmaddrasen snett och ska jag rätta till det varje dag blir jag tokig.
Jag skulle helst vilja ha lägenheten i så mycket svart/vitt som möjligt. Det är snyggt. Färger är inte min melodi.
Jag hade tänkt mig den här sängen, borde väl bli bra?! Kanske även ställa dit en sängpall längst ner?
Sängen åker jag nog och bokar idag så den är klar tills det att jag flyttar om 2 veckor.



Soffbord hade jag tänkt mig något mörkt från början, men nu vacklar jag, har inte riktigt bestämt mig för vilket!
Caesar från EM.
Ser grovt och fint ut, och förvaring under bordsskivorna.


Dalarö, Mio


Jag är inte så förtjust i underskivor, brukar mest samlas skräp där. Men tyckte att det här var snyggt.
Sober, EM


Line, EM


Smile, Mio

Yesterday, Mio


Och den här som tv-bänk hade jag tänkt nån av dessa:,

scoop, mio

IKEA bestå

IKEA PS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0