Idag ska jag köpa mus!


Min gamla datamus har blivit allt för sliten, den dubbelkickar av sig själv och håller på, rätt störande när det försvinner ner fler fönster än vad jag vill.

Den mus jag använder mig av är den absolut bästa mus jag någonsin haft, en Microsoft Intellimouse Explorer 3.0.
Den är lite större än vanliga musar vilket passar mina nävar. Dessutom är den utmärkt när jag spelar dataspel, den är lagom känslig, åker fint på underlaget och har perfekt spänst i knappar och scrollhjul.

Jag spelade oerhört mycket call of duty 4 online för några år sedan, och var faktiskt riktigt riktigt bra.
Mycket tack vare mina oerhört snabba handreflexer och att musen var perfekt. Dock är min mus nu allt för sliten, och jag har börjat spela Call of duty black ops. Läge att skaffa ny!


Här ser ni några princscreens jag tog när jag låg på topp. Blev ofta utsläng från matcher för dom andra spelarna trodde att jag fuskade, vilket jag inte gjorde. Det förstår ju vem som helst att en spelare som dödar 10-20 gånger oftare än han själv blir dödad blir anklagad för fusk. Särskilt om jag hoppade rakt in i en pågående match och dödade 18 på rad, då blev jag ofta utkastad.









Gamla musen.. sliten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0