Ny lägenhet!

Japp, då var det i princip klart med ny lägenhet, mitt i stan. En härlig lägenhet i gammal stil, kakelugn, högt i tak, svängd hall. Underbart.
Kände direkt att jag verkligen ville ha den, hade till och med tänkt ta fram en rejäl näve pesetas om det skulle dyka upp hinder på vägen. Bara att hoppas att allt går igenom nu då, sen ska jag fira!

Jag räknade lite på hur många ställen jag bott på sedan jag var liten.. Håll i er nu!

Vivalla en adress, sen en annan i:
Vivalla, flyttade från vivalla när jag var 6 år till:
Marieberg, 10 år på samma adress, skilsmässa och lägenhet i:
Ladugårdsängen, nåt år, därefter stort hus i:
Marieberg
18 år, nu flyttar jag hemifrån..
Hagagatan
Slut på pengar, flyttade hem några månader:
Marieberg, sen vidare!
Oxhagen
Varberga
Bergatan
Bondegatan
Krukmakaregatan, och därifrån dit jag bor nu! Nu har jag bott på samma ställe i snart 4 år, så det var intensivt flyttande ett tag..! Men det var härligt!

Och nu alltså på väg mott nytt boende! Och där blir jag nog kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0