Bildextra Örebro SK - Åtvidaberg


ÖSK förlorade med 3-4 måt Åtvidaberg idag i hemmapremiären av årets allsvenska... ÅTVIDABERG!!
ÖSK-supportrarna laddade upp på Stallyktan och marcherade sen till arenan. På Ågatan blev det något slags tumult mellan supportrar och polis, kunde dock inte se vad det var som hände, men enligt vad jag läst på nätet så tända någon supporter en bengal varpå polisen tydligen hade hoppat på honom.
Det såg jag ingenting av. Men jag såg en polis som sparkade in en blinkbengal som låg vid sidan av vägen, rakt in bland supportrarna. Helt onödigt, den kunde legat kvar eller sparkats ännu längre bort från supporterledet.

Förlustmatchen orkar jag inte ens gå in på. Energirika sista 20 min, det var väl det bästa på hela matchen..
























Åtdvidabergssupportrarnas flagga






Tobias Grahn


Ny storbildsskärm på arenan












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0