Jag har blivit med lägenhet!

Efter en hård budgivning ropade jag så hem den, min helt egna bostadsrätt! Fantastiskt!
En underbar lägenhet mitt i stan, vid järntorget. Hela lägenheten ligger med fönstrena mot innergården så jag kommer inte störas av bilar och helglivet som stan brukar bjuda på. Jag är supernöjd.
Diskmaskin, balkong, förberett för tvättmaskin, optimalt läge, bra hyra, högt läge, ok slutpris, el som ingår i hyran, helt nyrustad. Kan inte vara annat än nöjd!
Flyttar in i sommar!


























Kommentarer
Postat av: Fraj

Men gött du, grattis!



sv; Hahahaha det är snudd på att du sårar mina känslor, för det kan väl aldrig vara en bra sak?! ;)

2012-04-29 @ 22:41:53
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Klatten

Vad roligt! Gratulerar!!

Ser väldigt vitt ut....

2012-04-30 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0