Lite bilder

Blogg.se har problem, det går inte att lägga in bilder via appen eller genom att skicka sms, så jag måste ladda över bilder från mobilen till datorn och sen lägga upp dom från datorn. Omständigt och tidskrävande.
 
Slänger upp lite bilder från senaste 7-8 dagarna:
 
Solat med Milla
 
 
Morgonpromenad förra helgen, otroligt härligt att gå inne i stan innan byn har vaknat.
 
Lyxfrukost nån dag
 
Håller på att packa, hittade gamla lagfotan, diplom och annat från när jag var liten. Här är mitt första lagfoto i hockey, Örebro Ishockeyskola.
Jag är grabben i översta raden utan halsskydd, och han i hummel-tröja stod i mål i ÖIK när dom spelade i elitserien på 70-talet.
Kollat på Black Jack. Skön film, trummisen Tommy har det generiska dansbands-utseendet.
 
 
 
 
Biljetten till matchen då Örebro gick upp i hockeyallsvenskan för några år sedan.
 
Köttfärslimpa på jobbet
 
Fredag på jobbet dagen innan det stängde för sommaren, försöka göra mig av med så mycket som mögligt vilket resulterade i 4 olika rätter av olika mängd.
Attis la sig ner på en promenad, med trottoarkanten som ryggstöd och bara låg och njöt
Blivit bjuden på middag hos Mickan, lyxigt!
Notera skylten..
Köpt en ny klocka, helt fantastisk! Underbar att ha på armen, en Gant Wingham W70141 !
När jag promenerar lyssnar jag på podcasts eller dokumentärer. När man ska ladda ner från sveriges radios på itunes uppstår problem, men kan ju omöjligt veta vad programmenhandlar om när man ser när man ser 2-3 bokstäver av programnamnet. Klantigt av dom. 
 
Varit i Kumla och kollat SM-finalen i inlinesishockey! 
 Ätit söndagsmiddag med Mickan.
 
 
Attis har ju en misstänkt tumör i vänster baktass. Jag har gett henne aintibiotika och smörtstillande för att se om det skulle bli bättre, men det har det inte blivit. Så idag, just nu, har hon operationstid så ska dom ta bort den tå den misstänkta tumören sitter i. Dom ringde nyss och sa att dom även hittat en misstänkt tumör i hennes tunga, aj aj aj, dom skulle ta prov och skicka på annalys för att se hur pass elak den är. Men den går inte att operara bort. Men hon verkar inte lida av den, äter som hon ska, biter i tuggben och bär pinnar. Attis är ju 10,5 år, klart det kommer tråkigheter med henne då. Men hon är tuff, min lilla!
Här ligger hon i väntsalen hos veterinären. Hon och 4-5 katter, gissa om hon hade mycket att ha koll på!
 Attis 8 veckor 2001
Attis 10 veckor 2001
 
Attis 11 veckor 2001
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allting kommer bli OK för Attis!!

Svar: Tack, hoppas jag med!
Niclas

2012-07-06 @ 06:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0