6 juni

Attis och jag vaknade rätt tidigt, först vid 01 av att jag drömde att jag var med i en bussolycka och slog i skallen när den välte och rasade ner för en slänt, vaknade innan jag dog/överlevde. Men i drömmen hade jag på känn att jag skulle klara mig.

Jag minns att vi var 2 till i bussen, den ena hoppades jag också skulle överleva för han hade 2 barn och fru, den andra hade precis varit otrevlig mot mig och honom sket jag i helt. I drömmen alltså.

Nu har jag och Attis lyssnat på ett militärmusik i parken vid slottet.
Attis hummade och mumlade att "-landet, byggt av stål och granit, ska en gång bli starkt igen..." jag vet inte riktigt vad hon menade. sen ville hon hålla vakt vid slottet, och här sitter vi nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0