Arbetsveckan i bilder!

Bilder från veckan!

Besökte en kötthandlare, ett bra möte med ägare och slaktchef. Hoppas få till en sammarbete med min arbetsplats.



Lamm

Nöt



Håller på och packar inför flytten. Trots att det bara var ett halvår sen jag flyttade senast blir jag ändå sittande på golvet och kollar igenom roliga prylar


Attis och jag kollar fotboll. Trots att hon kan ligga var som helst i lägenheten så vill hon på kvällarna alltid upp i min soffa. Efter  ett tag ligger hon på rygg och sover


Bakat baguetter




Lax med örtolja och citron. Eftersom jag bara har findiskmaskin och ingen grovdiskmaskin är det praktiskt att använda smörpapper när man ugnssteker sånt som lätt fastnar hårt i i blecken och formarna.


Orm utanför min köksingång


Tränat

Firat födelsedag på Lilla Örebro!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0