Flyttstädskorrespondensen, eller va

Jag:
Flytt från en tvåa andra våningen utan hiss, till en tvåa tredje våningen med hiss, kostnad?
Jag skulle även vilja veta vad det kostar att flyttstäda lägenheten jag ska lämna, en vanlig tvåa på 55 kvm.

Den:
Angående flytt hjälp tar vi 200kr/timme inkl moms och efter skattereduktion, och kunden tar ansvar om släppkären.
Din lägenhet som ligger på 55kvm kommer det att kosta 1203kr inkl moms och efter skatterduktion vid flyttstädning.

Jag:
Hej! Så 1203 för min lägenhet? Det låter bra. Men jag fattar inte vad ni menar med: "och kunden tar ansvar om släppkären".

Den:
Om det gäller flytthjläp då kommer kuden att ta ansvar om släpkären, men
om det gäller flyttstädning då kommer vi att ta ansvar om alla material.
Hör av dig vid intresse!

Jag:
Bra flyttstäd blir bra. Ni tar med det ni behöver för att städa va?

Den:
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0