Brandmän och jonglörer

 
 
 
 
Förra helgen var jag i "skogen" och tänkte fotografera djur om jag sprang på något sådant. Men det gjorde jag inte, nån ekorre högst upp i ett träd 15 meter bort, och några hundar var det enda jag hittade. Värdelöst.
 
Men jag hittade en bostad för vad jag förmodar en hemlös. Jag närmade mig försiktigt men ville fråga personen där om jag fick fota honom, men det var ingen hemma så jag tog några bilder på vindskyddet sen var jag klar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag förstod att om det är nån som bor där finns det även nånstans där personen går på tjottahejti så jag gick försiktigt tills jag hittade det här på ett träd:
Hej det här är "Aladdins utetoalett, var snäll och låt den finnas kvar!"
 
 
 
Män på promenad i venaspåret

Fetlagd katt som satt och glodde vid vägen.
 
 

Idag lördag blev det en promenad med Milla på stan. Fanns ingeting att fota, lite brandmän på stortorget och en gycklare eller vad det kallas som jonglerade med eldfacklor. Det blev lunch på stan, och sen en tur på norrcity.
Idag blir det som igår, hemmakväll. Mycket skönt.
 
Brandman
Jonglör
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0