Pennybridge tattoomess 2013

Idag var jag, Milla och Alexander i kulturhuset på en tatueringsmässa. OCH DET VET MAN JU VAD DET ÄR FÖR ENA SOM ÄR TATUERADE!
Det var lite försäljare och en massa bås där man kunde bli tatuerad. Mycket folk!
Svårt att fota faktiskt, lurigt ljus och jag ville inte störa med att bränna av en blixt när dom sitter och tatuerar - skulle ju vara kul för mig om kundens tatuering fick en plötsligt oväntad linje, men kanske inte för kunden i fråga.
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad man ofta inte tänker på är att tatuerare är fantastiska konstmärer även på papper och inte bara på folks hud.

"Min" tatuerare, Emil.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0