Långkalsongrally 2014

Jag har inte fotat så mycket i vinter. Tråkigt väder.
 
 
Några bilder från förra helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Promenad med Jenny och Lukas i Oset
 
 
 
 
 
 

Idag var det långkalsongrally genom Örebro, jag och Milla var där och tittade. Kanske 80 veteranmopeder körde in på stortorget. Jag träffade min granne som har ett par riktigt fina gamla mopeder som berättade att det var folk där från bland annat Södertälje och Mariestad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nora moppers
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi gick en sväng på stan, saluhallen, några butiker och sen lunch på tacobar som vanligt på lördagar!
Skön helg!
 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Härligt, du är tillbax.
Nu kommer våren och jag hoppas på mera fina bilder.
Vart ligger den där tacobar?

Kram syrran

Svar: Ja jag vill fota varje dag egentligen :) den ligger på Stortorget, övre delen!
Niclas

2014-03-23 @ 00:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0