Lite mobilbilder

Tömde mobilen på bilder, lägger upp lite, vet inte om vissa varit med förr kanske!






Kycklingfilé





Danska

Adolfsberg pizzeria

Busar med Attis

Lök & potatissoppa



Attis på bangolfbanan

Före

efter

Solros

Korvstroganoff



Räkmackor på jobbet

Panerad spätta med skagen!



Yes!

Falukorv m. stuvade makaroner!





Mickan lagade 3-rätters förra helgen:
Tilltugg, färskostbollar och fylld lufttorkad skinka

Förrätt: filodegsknyten med chevré och honung, mycket gott!

Varmrätt: Fläskfilé fylld med pancetta och vitlölk, med potatisgratäng och rödvinssås!

Dessert, nåt med choklad!

Middag på Lilla Örebro, räkspett som förrätt

Och stormaktslåda till varmrätt!



Från Örebro - Leksand

Lasagne hemma igår

Bild från kvällens match.

Här är ett part bilder från situationen då polisen uppträdde lite märkligt mot mig. Efter att jag tagit dessa så la jag ner mobilen och tog fram min vanliga kamera och tänkte filma. Synd att jag inte fick igång den. Sekunderna efteråt stormade det in poliser "mot mig" nerifrån gången. Jag stod då alltså på håll och höll kameran framför ansiktet, inte ens med god vilja skulle man kunna ta mig för stökig.
Det är andra gången på nåt år liknande saker sker, där jag enbart stått och tagit kort på saker som sker. Senast var i Karlskoga:
http://nilsis.blogg.se/2009/september/draft-sept-22-2009.html
Jag tycker det är ohyffs från polisen att rusa fram med dragen batong i högsta hugg mot mig.
Tyvär blir det ju lite "guilty by association" när sådant här sker.
Men jag gillar att ta kort, det vet alla som känner mig, och att inte fotografera när grejer sker kommer inte att ske - hur skulle det se ut =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0